اپل استور ماژان اپل استور ماژان .

اپل استور ماژان

آیفون 12 پرومکس

پیشگفتار
آیفون 12 پرو مکس در مشهد. شرکت گران قدر اپل هرساله با معرفی موبایل های خویش، پر نمک و هیجان بزرگی برای طرفداران خویش و تکنولوژی به یاور دارااست. هرسال یوزرها و حتی افرادی که از این مارک دل‌خوشی ندارند، به انتظار معرفی باشکوه این شرکت از تلفن همراه های تازه خویش می‌نشینند. هم اکنون به‌این فرصت از سال رسیدیم که اپل پرچمدار خویش را به دنیا تکنولوژی معرفی کرده و مانند هرسال عظمت و توان خویش را به فیس رقیبانش کشیده میباشد. سال 2020 یکی‌از پرمحصول‌ترین سال‌های اپل میباشد که با معرفی پنج موبایل در یکسال سهم متعددی از بازار را به تلفن همراه های خویش تخصیص داده میباشد. این پنج تلفن همراه مشتمل بر آیفون 2020 SE و خانواده خاص و گوناگون آیفون 12 میباشد که در‌این مقاله به معرفی و نظارت آیفون 12 پرو تری دی مکس می پردازیم.

اپل آیفون 12 پرو تریدی مکس

پباده سازی و تشکیل داد
پباده سازی خوشگل و دیده‌نواز تلفن همراه های آیفون همه ندارد و نمی‌قدرت منکر این شد. در‌این نسل از پرچمدارها آیفون به سراغ پباده سازی دیرین خویش رفته و تلفن ملازمت با چهارگوشه تخت به کار گیری نموده است. این پباده سازی سابق، یوزرها را به عصر حضور استیو جابز برده که خاطر و خاطره موبایل های آن مجال را زنده نگه‌داشته میباشد. فریم پشتی از فرآورده شیشه میباشد که بوسیله گوریلا گلس مراقبت میگردد؛ این حافظ منجر گردیده علاوه بر طاقت فرسا شدن فریم پشتی، اثر انگشت و کثیفی کمتر روی آن بماند. کادر دستگاه از کالا استیل ضدزنگ میباشد که مقاومت اکثری در قبال ضربه و خط و خش از خویش نشانه میدهد. در قاب کناری تلفن همراه دکمه پاور و در جهت دیگر دکمه‌های وسعت صدا، درگاه سیم‌کارت و اهرم مکانیکی بی‌صدا کردن وجود داراست. در زیرگوشی پورت شارژ لایتنینگ، اسپیکر و میکروفون چشم میشود. ابعادiPhone 12 Pro Max مشمول 160.8 در 78.1 در 7.4 میلی‌متر با وزن 228 گرم میباشد. یک کدام از خصوصیت‌های شایان توجه این پرچمدار، سند IP68 برای مقاومت در قبال نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6 متر برای 30 دقیقه) میباشد. این تلفن همراه مانند نسل پیشین خویش از سیستم امنیتی تشخیص رخ (Face ID) به کار گیری می‌نماید که سرعت بسیار بالایی در مجموع حالت جوی بار و نوری دارااست. به طور کلی کنترل آیفون 12 پرو تری دی مکس بسیار لذت‌قسمت میباشد و از آن احساس خوب و دلنشینی اخذ خواهید کرد.

ویژگی ها آیفون 12 پرو تریدی مکس

شیت‌اکران
آیفون 12 پرو 3dsmax از شیت‌اکران منحصر اپل یعنی Super Retina XDR OLED به کارگیری می‌نماید که توجه مؤثر 1284 در 2778 پیکسل را دارااست. تراکم پیکسلی بسیار خوب 458 پیکسل در هر اینچ به همدم فناوری +HDR10 منجر می شود دیده از این نمایشگر فوق‌العاده برندارید. پشتیبانی از Dolby Vision در کنار فناوری True-tone و پشتیبانی از فضای رنگی بزرگ این شیت‌اکران را بسیار خاص نموده است. اپل درین موبایل از جدیدترین حفظ کننده نمایشگر و کادر پشتی خویش، به اسم Ceramic Shield پرده‌برداری نموده است که به ادعای این شرکت طاقت فرسا و مقاوم‌ترین نمایشگر در بین تلفن همراه های هوشمند را داراست. ولی این داعیه واقعیت داشته و آیفون 12 پرو تریدی مکس رنج نمایشگر بسیار بالایی داراست. همینطور پوشش اولفوبیک برای کاهش رفلکس فروغ و لکه دست به یاری این نمایشگر آمده و آن را به یک کدام از شایسته ترین ورقه‌اکران‌های مو جود در اسمارت فون‌ها تبدیل نموده است.


طاقت فرسا‌افزار و نرم افزار
درفش‌دار اپل یعنیiPhone 12 Pro Max از پردازنده مرکزی قوی 6 هسته‌ای A14 Bionic (پنج نانومتری) به کار گیری می‌نماید که پرسرعت‌خیس از نسل قبلی خویش یعنی A13 میباشد که شاهکار تازه این شرکت میباشد؛ همینطور این تلفن همراه هوشمند از پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای اپل فایده میبرد که به جهت با صرفه بودن سیستم‌برهان iOS 14 با پردازنده‌ها، آحاد پردازش‌ها به‌سرعت و فارغ از هیچ‌سیرتکامل لگ و کندی اجرا می شوند که‌این جاری بودن می تواند تا سال‌ها باقی مانده و به‌مرور شاهد افت سرعت نباشیم. گنجایش یاد داخلی آیفون 12 پرو تری دی مکس 128 / 256 / 512 گیگابایت به همپا 6 گیگابایت هست و از سرعت بالایی شامل است. آیفون 12 پرو 3dsmax او‌لین فرآورده این شرکت میباشد که از نسل پنجم وب پرسرعت منفعت میبرد. سرعت در دانلود و تماشای آنلاین محتوا سبب ساز می شود وقتی برای دانلود صرف نکنید و غایت سرعت را تجربه نمائید. این تراشه سبب ساز گردیده سرعت ارتباطات تلفن همراه های آیفون بیش‌ازپیش افزایش پیدا نماید.


برچسب: آیفون 12 پرومکس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۳:۲۷ توسط:xxx موضوع: نظرات (0)